Czy w czasach rozwiniętego marketingu internetowego opłaca się jeszcze korzystać z gadżetów reklamowych? Badania pokazują, że zdecydowanie tak. Przedsiębiorcy uważają tę formę promocji za skuteczną i tanią, a klienci w większości doceniają upominki. Gadżety przydadzą się na wszelkiego rodzaju targach i eventach, ale również na szkoleniach i konferencjach. Wiele przedsiębiorstw wykorzystuje gadżety jako okolicznościowe prezenty dla pracowników.

Gadżet ma pełnić szereg funkcji związanych z reklamą i te trzeba wziąć pod uwagę, jeśli rozważamy zamówienie firmowych akcesoriów. Czy popularne kubki z nadrukiem to dobry wybór? Mimo że są to jedne z najczęściej wykonywanych akcesoriów, kubki reklamowe zdecydowanie spełniają kryteria odpowiedniego podarunku dla klienta, partnera biznesowego czy podwładnego. Są maksymalnie użyteczne i przydadzą się osobom w każdej grupie wiekowej. Dodatkowo niosą ze sobą przyjemne skojarzenia (relaks, chwila odpoczynku czy upragniona przerwa w pracy). Przykładowe produkty dostępne np. na ceramika-reklamowa.com.pl obejmują również filiżanki i mniej typowe kształty. Takie gadżety budują pozytywną relację z osobą obdarowywaną już na etapie wręczania, są w końcu miłą niespodzianką i przyjaznym sposobem nawiązania kontaktu. A nam zależy na pozytywnych skojarzeniach z naszą marką na każdym etapie relacji z klientem. W przypadku pracowników jest to też skuteczny sposób na zmotywowanie i zintegrowanie zespołu.

Kubki z własnym nadrukiem ze względu na codzienne użytkowanie spełniają kolejną ważną funkcję gadżetu reklamowego – pozwalają zauważyć naszą markę osobom trzecim. A dla przedsiębiorcy ważne jest, aby jak najwięcej osób kojarzyło elegancki czy po prostu atrakcyjny produkt z firmą. Szczególnie dobrze sprawdzi się to w przypadku firm wchodzących na rynek. Ciekawy gadżet spowoduje, że naturalnie pojawią się pytania o logo, markę, źródło prezentu. W ten sposób osoby obdarowane mimowolnie reklamują nas w kręgu rodziny, znajomych czy kolegów z pracy. Warto postarać się, aby projekt odzwierciedlał charakter działalności firmy, ponieważ będzie odtąd z nią kojarzony.