Rozwiązaniem realnym problemu jeśli chodzi o lokalizację siedziby naszej firmy stanowią biura wirtualne. Są to oczywiście miejsca rzeczywiste, których adresy jak najbardziej można podawać na przykład na naszej wizytówce czy też w zakładce „kontakt” na stronie internetowej. Takie rozwiązanie jak najbardziej pozwala na rejestrację działalności pod fizycznym adresem tym, którzy nie chcą, aby ich domowy adres figurował jako rzeczywista siedziba przedsiębiorstwa. Poza tym biura wirtualne pozwalają nam na korzystanie z pocztowej skrzynki konkretnego adresy. Tak zwane e-biura coraz częściej są określane jako pakiet konkretnych usług, które się wiążą z lokalizacją danej siedziby firmy.

Dlaczego warto?

Wielu przedsiębiorców zastanawia się dlaczego warto przejść na wirtualne biuro. Odpowiedzmy sobie zatem na to pytanie. Na pewno warto z uwagi na samą oszczędność. Podmiot gospodarczy oszczędza na samej wynajmie lokalu, ale także na wyposażeniu biura, rachunkach za media czy też pracowników do sprzątania oraz do ochrony.

Biura wirtualne to także ogromna szansa na rozwój. Zamiast zainwestować finanse w urządzenie siedziby swojej nowej firmy, przeznaczyć je można na właściwą działalność danego przedsiębiorca, dbającym jednocześnie o jej rozwój. Wirtualne biuro Warszawa to także możliwość podniesienia samego prestiżu firmy. W pierwszym kontakcie danego klienta z firmą lokalizacja ma ogromne znaczenie w odbiorze. Siedziba firmy, która jest umiejscowiona w centrum Poznania, Warszawy czy też Krakowa bądź innego dużego miasta ma ogromny wpływ na budowanie jakże pozytywnego wizerunku firmy.

Warto także przypomnieć osiem powodów, dla których warto mieć siedzibę swojej firmy w Warszawie oraz w fajnym miejscu, jak na przykład nowoczesny i nowy biurowiec. Jakie to powody? Na pewno otrzymamy łatwiejsze pozycjonowanie strony internetowej z ofertą dla warszawskich klientów. Co więcej po prostu nie opłaca się mieć firmy w domu. Tym samym musimy się liczyć z wyższym podatkiem od nieruchomości. Jakby tego było mało, to warszawski adres jest renomą oraz prestiżem. Jesteśmy dużo bardziej anonimowi. Jednocześnie musimy mieć świadomość, że prawdopodobieństwo kontroli jest o wiele, wiele mniejsze. Możemy odliczyć także VAT od wydatków na sam zakup oraz eksploatację firmowych samochodów. Do tego łatwiej jest uzasadnić ewentualne ponoszenie kosztów podróży. Na sam koniec warto dodać korzystną właściwość sądu w razie sporu czy też korzystne interpretacje podatkowe właśnie w Warszawie.

Jak widzimy zalet jest naprawdę wiele. Chyba już żaden przedsiębiorca nie będzie zastanawiał się nad tym czy warto, ale czym prędzej rozpocznie szukanie odpowiedniej dla siebie oferty. W Warszawie, jak i także w innych dużych miastach w naszym kraju ofert jest naprawdę bardzo dużo i jest z czego wybierać. Nikt nie wyjdzie z przysłowiowym „kwitkiem”. Możemy już drukować nowe wizytówki z wytłuszczeniem naszego prestiżowego adresu, który na klientach zrobi olbrzymie wrażenie.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here